Praca - Specjalista ds. sprzedaży z językiem niemieckim
← WRÓĆSpecjalista ds. sprzedaży z językiem niemieckim
Miło, że do nas zaglądasz!
Automaze to dynamicznie rozwijająca się firma inżynierska, która specjalizuje się w kompleksowej obsłudze branży motoryzacyjnej. Oferujemy usługi w zakresie projektowania, programowania i uruchamiania linii produkcyjnych oraz wsparcia produkcji. Nasze projekty realizujemy dla największych producentów samochodów na świecie, takich jak BMW, Ford, Daimler, Volkswagen, Scania i Continental.
Chcesz wiedzieć więcej? Przejdź do zakładki -> O nas
Obecnie poszukujemy ambitnego i doświadczonego Specjalisty ds. sprzedaży z językiem niemieckim, który będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych klientów i rozwój biznesu w obszarze automatyki przemysłowej.
Na aplikacje czekamy pod adresem: hr@automaze.pl 😊
Warunki współpracy:
Tryb pracy: Praca zdalna/ Hybrydowa /Stacjonarna+ Delegacje zagraniczne
Rodzaj umowy: Umowa o pracę/ Kontrakt B2B
Finanse: Stała podstawa+ Prowizja
W trakcie podróży służbowych gwarantujemy:
- Noclegi w atrakcyjnych apartamentach/hotelach
- Auto służbowe/pokrycie kosztów dojazdu do klienta
- Diety
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej za granicą
Aplikuj do nas, jeżeli:
- Masz minimum trzy lata doświadczenia zawodowego w sprzedaży B2B
- Potrafisz posługiwać się językiem niemieckim i angielskim na poziomie C1
- Jesteś osobą komunikatywną i potrafisz budować i utrzymywać długofalowe relacje z klientami
- Masz umiejętność strategicznego myślenia i potrafisz planować działania sprzedażowe
- Posiadasz prawo jazdy kat. B
- Orientacja na osiąganie wyznaczonych celów biznesowych
- Jesteś otwarty/otwarta na zagraniczne podróże służbowe (około 15-20% czasu pracy)
Dodatkowe atuty:
- Posiadasz wiedzę techniczną z obszaru automatyki przemysłowej, elektrotechniki
- Wykształcenie techniczne (automatyka i robotyka, elektrotechnika lub pokrewne) w obszarze technologii, produktów lub usług technicznych etc.
- Solidna wiedza na temat systemów automatyki, czujników, systemów wizyjnych, sterowania ruchem i robotów
Do Twoich zadań będzie należało:
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach międzynarodowych w sektorze automatyki przemysłowej (Europa, Wielka Brytania i USA) przy jednoczesnym zarządzaniu relacjami z istniejącymi klientami
- Zarządzanie kontami klientów (istniejącymi i nowymi) w zgodzie ze strategią firmy oraz opracowywanie i realizacja strategii sprzedaży
- Bezpośrednie uczestnictwo w procesie sprzedaży poprzez zarządzanie nowymi i istniejącymi klientami o znaczeniu krajowym lub strategicznym
- Pełnienie roli kluczowego punktu kontaktowego między klientem a firmą
- Informowanie klientów o nowych produktach/usługach oraz rekomendowanie rozwiązań odpowiadających potrzebom biznesowym klienta
- Koordynacja przygotowywania dokumentacji ofertowej i wniosków
- Tworzenie regularnych, dokładnych i terminowych raportów dotyczących rzeczywistej sytuacji sprzedażowej w danym obszarze i branży
- Szybka reakcja na wszelkie zapytania i reklamacje klientów oraz koordynacja działań z odpowiednimi kierownikami sekcji/menedżerami/kierownikami działów, a także szybkie przekazywanie informacji zwrotnej do klienta
- Przeprowadzanie prezentacji technicznych i wyjaśnianie oferty produktowej/usługowej potencjalnym klientom
- Utrzymywanie dobrych, długofalowych relacji z klientami
- Gromadzenie informacji rynkowych na potrzeby tworzenia strategii sprzedaży
- Zachowanie uczciwości i profesjonalizmu, realizacja celów sprzedażowych oraz zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta
W zamian za Twoją pracę oferujemy Ci:
- Przyjazną atmosferę pracy
- Konkurencyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premię za wyniki
- Współpracę na dogodnych dla Ciebie warunkach w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B
- Komfortowe biuro w doskonałej lokalizacji: Gdańsk- Wrzeszcz (Garnizon)
- Możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej
- Współpracę z doświadczonym zespołem Specjalistów Technicznych
- Ciekawe i rozwijające projekty dla globalnych liderów z branży Automotive
- Możliwość rozwoju zawodowego w tym poprzez udział w specjalistycznych szkoleniach
- Dodatkowe benefity pozapłacowe (dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej także za granicą, Karty Multisport)
- W biurze: PlayStation 5, słodkie przekąski, napoje i pyszną kawę
Jak wygląda nasz proces rekrutacyjny? Możesz spodziewać się:
Pierwszy etap – Przegląd Twojego CV – jeśli Twoje CV nas zainteresuje, skontaktujemy się z Tobą, aby umówić się na wstępną rozmowę telefoniczną. Sprawdzimy, czy na podstawowym poziomie pasujemy do siebie.
Drugi etap – Rozmowa rekrutacyjna z działem HR. Szerzej opowiemy, kogo szukamy, a Ty będziesz miał/miała okazję opowiedzieć nam o swoim doświadczeniu i oczekiwaniach wobec roli.
Trzeci etap – Spotkanie Face to z Face w naszym biurze na około 1,5 godzinnym spotkaniu naszym CEO oraz Managerem ds. Marketingu i Komunikacji. Na tym spotkaniu zadamy Ci bardziej szczegółowe pytania. Będziesz również mógł/mogła zapytać nas o nasze obecne procesy sprzedażowe, strukturę organizacyjną, sposób działania oraz z kim będziesz współpracować.
Po przeanalizowaniu wszystkich aplikacji i przeprowadzonych rozmów skontaktujemy się z najlepszym kandydatem/tką, aby przedstawić ofertę oraz negocjować warunki umowy.
Z niecierpliwością czekamy na Twoje CV
Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Automaze Sp. z o.o. z siedzibą w: ul. Konwaliowa 7, 83-050 Lublewo Gdańskie (Pracodawca – administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: hr@automaze.pl.